جهنم من


قلب سرد اما اتشین دخترک

این وبلاگ حرف دلمه دل شکسته من

زندگی چیست؟

اهای تو       توییی که میگی زندگی میکنم در جهنمی یا بهشت؟

میدونی این تویی که جهنمو  بهشتتو میسازی؟

کمی فک کن

زندگیت چیست؟

مانند من جهنم؟

یا بهشتی خود ساخته؟

برایت بهشت را ارزو میکنم    پس بهشتت را بساز

مانند من برای خود جهنمی سوزان نساز    اگر جهنمی بسازی خود را هر لحظه در ان غرق میکنی



نظرات شما عزیزان:

Mohammadreza
ساعت10:39---8 دی 1393
♥مانند من برای خود جهنمی سوزان نساز / اگر جهنمی بسازی خود را هر لحظه در ان غرق میکنی♥

مهدیس
ساعت10:21---8 دی 1393

از این تکرار ساعتها
از این بیهوده بودنها
از این بی تاب ماندنها
از این تردیدها
نیرنگها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدمها
و از این مرگ باورها و رویاها
پریشانم …
دلم پرواز میخواهد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 6 دی 1393برچسب:,ساعت 9:49 توسط blacke heart| |


Power By: LoxBlog.Com